FAQ
האם אתם עושים משלוחים מחוץ לישראל?
לצערנו לא.
מתי אתם קולים את הקפה שלכם? האם אני מקבל קפה טרי?
הקפה שלנו נקלה בד"כ בימים ראשון ושני. אתם מקבלים בהזמנתכם קפה שנקלה באותו שבוע ואנו ממליצים לתת לו יומיים/שלושה לנוח. במידה ואתם רוכשים קפה בקלייה בהירה אנו ממליצים לתת ארבעה/חמישה ימים מתאריך הקלייה. את תאריך הקלייה תוכלו לראות בגב הכרטיס.
כיצד עלי לבחור את הקפה המתאים לי ביותר?
הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות זה להקדיש כמה דקות, כדי להבין אל אילו טעמים אתם הכי מתחברים. אנחנו מציעים סוגי קפה שונים, שחלקם עם חמיצות גבוהה, חלקם עדינים יותר, אחרים כבדים ועשירים. תוכלו לראות בעמוד של כל קפה את דרגות החמיצות/מתיקות/מרירות וגוף.
בנוסף, יש לקחת בחשבון את השיטה שבה אתם מכינים קפה בבית: אספרסו, פילטר, השרייה – כל קפה יגיב קצת אחרת לכל אחת מהן. אם אין בבעלותכם מטחנה, נוכל לטחון עבורכם את הקפה, רק אל תשכחו לעדכן באופציות לבחירה.
האם יש לכם תעודת כשרות?
אין לנו תעודה רישמית, אך העסק מאז מתמיד סגור בשבתות ובחגים ועובד עם ספק מאפים בעל כשרות של צוהר.
מה מדיניות המשלוחים שלכם?
האם ניתן להחליף מוצרים/קפה?
האם יש אפשרות לרכוש קפה בכמויות גדולות למשרד?
כן. יש לנו אפשרות לקלות קפה לבתי עסק – למידע נוסף
אנחנו פה לכל שאלה והתייעצות שיש
צרו קשר: 03-6392687 | [email protected]